piątek, 15 sierpnia 2014

To już dwa lata działalności filii "Albertanie"

"Pocztówka" z okazji II-giej rocznicy powstania Albertanów

Kochani,

Moje serce jest przepełnione wieloma pozytywnymi uczuciami z powodu Waszej II-giej rocznicy powstania grupy. Pragnęłam napisać długi list, lecz zrozumiałam, że miłość i siła z niej płynąca nie jest w wielości, ale w jakości i prostym przesłaniu. Wiem jak wiele trudów przechodziliście przez ostatni rok i dziękuję Bogu za Waszą wytrwałość, cierpliwość i dalekowzroczność, która była nacechowana ogromną nadzieją, poświęceniem i pokorą wobec planu Boga Ojca dla Waszej grupy. Wiele nauczyłam się od Was. Bardzo dziękuję:-) Byłam z Wami całym sercem przez ten ostatni rok:-) Pragnę Wam życzyć jednego: abyście stawali się płomieniami na podobieństwo Ducha Świętego. Pragnę, aby każdy z Was według swojego stanu, czy samotnego czy rodzinnego był czysty przed Bogiem, posłuszny Bogu i ubogi dla Boga, aby On sam Was sobą ubogacił:-)

Wasza Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz